ˆ

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów.

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 02:24:52 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów.
Wymagane dokumenty :
Wniosek zawierający wszystkie dane wyszczególnione w art. 83 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92, poz. 880)  tj :
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości ;
2) tytuł prawny władania nieruchomością;
3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
5) przeznaczenie terenu na którym rośnie drzewo lub krzew;
6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
7) wielkość powierzchni , z której zostaną usunięte krzewy
W przypadku gdy władający nieruchomością nie jest jej właścicielem do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
Wniosek zwolniony z opłaty skarbowej

Miejsce złożenia wniosku :
Urząd Gminy w Pszczewie ul. Rynek 13,
pokój nr 21, tel. (0-95) 749 23 17
Pani Barbara SEMKŁO
Termin załatwienia sprawy :
Nie później niż w ciągu jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania , zaś w postępowaniu odwoławczym w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.

Tryb odwoławczy :
Od niniejszej decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. w terminie 14 dni od daty jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew. Decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania gdyż jest zgodna z żądaniem stron (art. 130 § 4 k.p.a.)

Podstawa prawna :
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92, poz.880 ze zm.).
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony