ˆ

Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Pszczew

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Gmina Pszczew zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Pszczew w 2016”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-03 12:15:08 przez Ewa Walkowska

Akapit nr - brak tytułu

Gmina Pszczew zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Pszczew w 2016”. Projekt jest kontynuacją wieloletniego programu usuwania wyrobów azbestowych z terenu gminy.
Realizacja zadania była możliwa dzięki uzyskaniu dofinansowania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze (WFOŚiGW). W wyniku realizacja zadania usunięto wyroby zawierające azbest w postaci płyt azbestowo-cementowych na terenie posesji Gminy Pszczew. Łącznie przekazano do unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych 45,44 Mg wyrobów (odpadów) zawierających azbest.
Całkowity koszt wykonania zadania wyniósł 18.422,21 zł.
« powrót do poprzedniej strony