Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Pszczew
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2017-08-03
Ogłoszono dnia: 2017-08-03 przez Wójt Gminy Pszczew
Termin składania dokumentów: 2017-08-16 12:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2017
Zlecający: Wójt Gminy Pszczew
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ochrona środowiska lub pokrewnym.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie zawodowe w administracji , w tym na stanowiskach związanych z ochroną środowiska,
2/ znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska, w szczególności:
- ustawy Prawo ochrony środowiska,
- ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie,
- ustawy o ochronie przyrody,
- ustawy o odpadach.
3/ znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
4/ biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodno – ściekowej, utrzymania porządku i czystości w gminie, a w szczególności:
-
nadzór nad przedsiębiorstwem wodno-kanalizacyjnym w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
-
sprawdzanie opracowanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne taryf pod kątem zgodności z przepisami prawa i weryfikacja kosztów przedsiębiorstwa pod względem celowości ich ponoszenia,
-
prowadzenie spraw w zakresie udzielania zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzenia ścieków,
-
przeprowadzanie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji w sprawie planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
-
nakładanie obowiązków dotyczących zapobiegania, ograniczania lub monitorowania oddziaływania na środowisko,
-
sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Wójta,
-
sporządzanie gminnych programów ochrony środowiska i sporządzanie raportów z ich wykonania ,
-
udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Wójta,
-
naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, sporządzanie raportów z wykonania programów i przedstawianie ich Wójtowi i Radzie Gminy,
-
wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów,
-
wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
-
nadzór nad tworzeniem nowych i utrzymaniem istniejących gminnych terenów zielonych i zadrzewień,
-
nadzór i kontrola w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie,
-
prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacji,
-
prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,
-
opiniowanie projektów prac geologicznych,
-
wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną,
-
organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz organizowanie opieki bezdomnym zwierzętom.
V. Wymagane dokumenty:
5. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922 ).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-08-16 12:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 16 sierpnia 2017 roku do godz. 15,30 osobiście w siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w sekretariacie (pokój Nr 9) , w zamkniętej i opisanej kopercie : „Nabór – ochrona środowiska” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – ochrona środowiska”.
Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.
VII. Informacje dodatkowe:
3. Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Pszczew |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Pszczew |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-08-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Pszczew |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-08-03 12:46:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-08-03 12:47:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-09-18 10:12:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3012 raz(y) |