ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2022-02-10

Ogłoszono dnia: 2022-02-10

Termin składania dokumentów: 2022-02-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: 4/2022

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PSZCZEW z dnia 10 lutego 2022 roku
O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
 
            Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2019 r.  poz.1282 ) Wójt Gminy Pszczew ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie.
 
Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 20
66-330 Pszczew
 
1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku.
  6. Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.);
  7. 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
  8. Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego,
    o samorządzie gminnym, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,  o Karcie Dużej Rodziny, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
    o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, przepisów prawa pracy, ustawy o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych,
    o przeciwdziałaniu narkomanii, o ochronie zdrowia psychicznego, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o odpowiedzialności z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
 
2. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
  2. Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  3. Umiejętność prawidłowego formułowania decyzji administracyjnych.
  4. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
  5. Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych.
  6. Znajomość zagadnień związanych z funduszami unijnymi.
  7. Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  8. Rzetelność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, samodzielność, wysoka kultura osobista.  
  9. Prawo jazdy kat. B
 
3. Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.
 
4. Zakres wykonywanych zadań:
  1. zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie pracą Ośrodka oraz reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz,
  2. wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników,
  3. organizowanie pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniającej sprawne wykonywanie zadań w Ośrodku,
  4. zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Ośrodku,
  5. ustalanie zasad organizacji Ośrodka, w szczególności wydawanie zarządzeń wewnętrznych regulujących wszystkie istotne sprawy związane z zabezpieczeniem prawidłowej realizacji zadań Ośrodka,
  6. opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Ośrodka, w tym jego zmian, oraz przedkładanie Wójtowi Gminy do zatwierdzenia,
  7. wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie udzielonego pełnomocnictwa,
  8. podejmowanie innych decyzji należących do zadań Ośrodka, podpisywanie pism
    i dokumentów wychodzących z Ośrodka,
  9. zabezpieczenie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  10. realizacja zadań z zakresu pomocy społecznej oraz wynikającymi z innych ustaw  zgodnie z obowiązującymi przepisami i potrzebami,
  11. załatwianie skarg i wniosków,
  12. opracowanie planów finansowo-księgowych Ośrodka,
  13. nadzorowanie realizacji budżetu oraz prowadzenia rachunkowości przy uwzględnianiu przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
  14. przygotowywanie projektów aktów prawa podejmowanych przez Radę Gminy Pszczew oraz Wójta Gminy Pszczew, dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań Ośrodka,
  15. składanie Radzie Gminy Pszczew corocznych sprawozdań z działalności Ośrodka oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
  16. współdziałanie z istniejącymi na terenie gminy samorządami lokalnymi, instytucjami, organizacjami społecznymi i pozarządowymi, kościołami i związkami wyznaniowymi, stowarzyszeniami o charakterze charytatywnym, fundacjami oraz osobami fizycznymi w realizacji zadań z pomocy społecznej,
  17. sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek Ośrodka,
  18. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
 
5. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Umowa o pracę.
  2. Pełny wymiar czasu pracy.
  3. Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy.
  4. Stanowisko pracy w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie, ul. Zamkowa 20, dobrze wyposażone w urządzenia techniczne.
  5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
  6. Bezpośredni kontakt z petentami.
  7. Współpraca z innymi stanowiskami pracy.
  8. Wyjazdy służbowe w miarę potrzeb.
 
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pszczew w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
 
7. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
 
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
  1. oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 21 lutego 2022 r.
do godz. 15.30,
osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13,
66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro),
w zamkniętej i opisanej kopercie:
„Nabór – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie”
lub pocztą na adres Urzędu, z dopiskiem na kopercie: „Nabór – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pszczewie”.
 
            Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.
Wójt Gminy Pszczew
 
            /-/ Józef Piotrowski
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 61 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 735) w zw. z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Pszczewie reprezentowany przez Wójta Gminy Pszczew z siedzibą w Pszczewie, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, ug@pszczew.pl, tel. 95 7492 310;
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
      Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: dpo@pszczew.pl lub korespondencyjnie na adres: Urząd Gminy w Pszczewie, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa art. 6 ust 1 pkt c RODO na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320).
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie inny odbiorcom.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni od zakończenia rekrutacji.
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem realizacji procesu rekrutacji. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości dopuszczenia Pana/Pani osoby do procesu rekrutacji.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
 
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-21 15:30:00

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony