ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. oświaty i zdrowia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2021-11-22

Ogłoszono dnia: 2021-11-22

Termin składania dokumentów: 2021-12-03 15:30:00

Nr ogłoszenia: 7/2021

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie  wyższe,
 
b. Wymagania dodatkowe:
1/wykształcenie wyższe, mile widziane: administracja, prawo,
2/znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj:
-    Prawa oświatowego, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej,
-    ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
-    ustawy Prawo energetyczne,
-    ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
-    Kodeksu postępowania administracyjnego,
3/ znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej, mile widziany staż pracy w administracji,
4/ biegła znajomość obsługi komputera
5/samodzielność, komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, wnikliwość, odpowiedzialność.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw należących do organów Gminy, wynikających z ustawy Prawo oświatowe oraz ustawy Karta Nauczyciela, w szczególności:
1)    spraw związanych z powoływaniem, odwoływaniem oraz zmianą stosunku pracy dyrektorów szkół i przedszkoli, współdziałanie w tym zakresie z Sekretarzem Gminy,
2)    zakładaniem, przekształcaniem i likwidacją szkół i przedszkoli,
3)    kształtowaniem sieci szkół i przedszkoli,
4)    weryfikacją rocznych arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli,
5)    przygotowywanie materiałów do oceny pracy dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,
6)    prowadzenie spraw w zakresie zwrotu kosztów kształcenia młodocianych pracowników, w tym przygotowywanie projektów decyzji Wójta,
7)    nadzór i kontrola przestrzegania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
8)    organizowanie egzaminów i przygotowywanie dokumentacji do awansu zawodowego na nauczyciela mianowanego,
9)    prowadzenie spraw w zakresie dofinansowania dokształcania zawodowego nauczycieli,
10)    realizacja zadań z zakresu pomocy zdrowotnej dla nauczycieli,
11)    realizacja zadań związanych z organizacją, rozliczaniem i nadzorem dowozu dzieci i uczniów, w tym dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych,
2. Prowadzenie Systemu Informacji Publicznej.
3. Prowadzenie zadań gminy z zakresu ustawy o opiece nad dziećmi do lat trzech.
4. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie przyznawania i wypłaty dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, w szczególności :
1)    wydawanie i weryfikowanie wniosków o dodatki mieszkaniowe i energetyczne,
2)    wydawanie decyzji administracyjnych,
3)    naliczanie dodatków, sporządzanie list wypłat,
4)    przeprowadzanie wywiadu środowiskowego.
5. Realizacja zadań związanych z promocją, profilaktyką i ochroną zdrowia, w szczególności:
1)    nadzór nad powierzaniem i realizacją zadań z zakresu zdrowia publicznego, w tym zadań realizowanych w ramach Narodowego Programu Zdrowia:
a)    opracowaniem ogłoszeń o konkursie ofert, o których mowa w ustawie o zdrowiu publicznym,
b)    przygotowaniem projektu umów na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego,
c)    rozliczeń wydatków na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego.
2)    współdziałanie z podległymi jednostkami organizacyjnymi, realizującymi samodzielne zadania z zakresu zdrowia publicznego, w tym zadania NPZ,
3)    sporządzanie informacji o zrealizowanych lub podjętych zdaniach z zakresu zdrowia publicznego.
6. Prowadzenie spraw, przygotowanie danych związanych z ubezpieczeniem majątku oraz OC gminy.
7.Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1)    Umowa o pracę.
2)    Pełny wymiar czasu pracy.
3)    Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy.
4)    Stanowisko pracy w siedzibie Urzędu Gminy Pszczew, w miarę potrzeb w terenie, bardzo dobrze wyposażone w urządzenia techniczne.
5)    Praca przy komputerze.
6)    Bezpośredni kontakt z petentami.
7)    Współpraca z innymi stanowiskami pracy.
8)    Wyjazdy służbowe w miarę potrzeb.
 

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-12-03 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 3 grudnia 2021 r.
do godz. 15.30, osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13,
66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro), w zamkniętej i opisanej kopercie:
„Nabór – Podinspektor ds. oświaty i zdrowia” lub pocztą na adres Urzędu, z dopiskiem na kopercie: „Nabór – Podinspektor ds. oświaty i zdrowia”.
 

    Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu

VII. Informacje dodatkowe:

3. Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.
 
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze ( październik 2021 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pszczew w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony