ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze - inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i zamówień publicznych.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat urbanistyki, inwestycji, ochrony środowiska i promocji gminy

Data udostępnienia: 2021-01-29

Ogłoszono dnia: 2021-01-29

Termin składania dokumentów: 2021-02-10 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2021

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie wyższe ogólnobudowlane lub o specjalności planowanie i zagospodarowanie przestrzenne,
7/ minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej, preferowany staż pracy w administracji,
2/ znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj.: prawo budowlane i ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. W zakresie budownictwa, urbanistyki  i gospodarki przestrzennej:
  1. przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych Gminy,
  2. nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i z wydanymi pozwoleniami na budowę,
  3. bieżąca kontrola wykonywanych robót – inwestycji,
  4. współpraca ze Starostwem Powiatowym w Międzyrzeczu w zakresie wydawania pozwoleń na budowę, nadzoru budowlanego oraz realizacji całości zadań wynikających z prawa budowlanego,
  5. uczestniczenie w  odbiorze zadań inwestycyjnych od wykonawcy i przekazaniu ich  użytkownikowi,
  6. rzeczowe i finansowe rozliczenie inwestycji przy współpracy z Referatem Finansowym,
  7. opracowywanie i popularyzowanie informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w gminie,
  8. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem, zmianą, lub zniesieniem urzędowej nazwy miejscowości, ulic oraz numeracją porządkową nieruchomości zabudowanych oraz nieruchomości przeznaczonych pod zabudowę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a także prowadzenie i aktualizowanie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości,
  9.   koordynacja i realizacja zadań wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności w zakresie:
  • sporządzenia projektu planu miejscowego,
  • sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalania planu miejscowego,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • opiniowanie projektów podziału,
  • prowadzenie działań w zakresie opracowywania planów miejscowych,
  • prowadzenie działań w zakresie zmian do planów zagospodarowania,
  • wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania,
  • prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,
  • wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o przeznaczeniu gruntów do zalesienia.
11) koordynowanie i nadzorowanie prac  inwestycyjnych, adaptacyjnych i remontowych budynku i pomieszczeń Urzędu.
       2. W zakresie zamówień publicznych:
  1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, w tym przygotowywanie umów z wykonawcami,
  2. współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu  w zakresie projektowania zamówień publicznych: ustalania potrzeb udzielania zamówień publicznych oraz określenia jego przedmiotu, ustalania wartości zamówienia, zebranie informacji o warunkach i możliwości realizacji zamówienia,
  3. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych i opracowywanie sprawozdań w zakresie  zamówień publicznych,
       3. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
       4.Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta lub Kierownika Referatu.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata:
  • o nieposzlakowanej opinii,
  • o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  • o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-10 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 10 lutego 2021 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – stanowisko ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej oraz zamówień publicznych” lub pocztą na adres Urzędu,  z dopiskiem na kopercie: „Nabór – stanowisko ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej oraz zamówień publicznych”. 
            Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

VII. Informacje dodatkowe:

Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony