Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2018-01-05
Ogłoszono dnia: 2018-01-05 przez Wójt Gminy Pszczew
Termin składania dokumentów: 2018-01-15 17:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2018
Zlecający: Wójt Gminy Pszczew
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ekonomiczne, administracyjne lub prawne oraz trzyletni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie zawodowe w administracji,
2/ znajomość przepisów dotyczących spraw podatkowych, w szczególności:
- ustaw: o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o podatku od środków transportowych,
- ustawy - Ordynacja podatkowa.
3/ biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, zawierającej dane o podatnikach i przedmiotach opodatkowania, w szczególności wynikające ze składanych informacji i deklaracji.
- Wykonywanie prac związanych z terminowym wymiarem należności.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z udzieleniem ulg i umorzeń zaległości podatkowych.
- Przygotowywanie decyzji:
- w sprawach odroczenia i rozkładania na raty zobowiązań podatkowych,
- zwolnień od podatku od gruntów nabytych przez właścicieli gospodarstw rolnych,
- w sprawie ulg inwestycyjnych.
- Sporządzanie sprawozdań, w tym dla UOKiK.
- Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
- Wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych.
- Realizacja zadań ciążących na gminie wynikających z ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
- Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy w sprawach polityki podatkowej w gminie.
- Przygotowywanie danych do planów finansowych w zakresie dochodów.
- Wykonywanie wszelkich prac zleconych przez kierownika referatu.
- Doskonalenie swoich kwalifikacji poprzez uczestniczenie w szkoleniach, samokształcenie poprzez zapoznawanie się z przepisami prawa dotyczącymi stanowiska pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.
V. Wymagane dokumenty:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922 ).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-15 17:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 15 stycznia 2018 roku do godz. 17.30 osobiście w siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w sekretariacie (pokój Nr 9) , w zamkniętej i opisanej kopercie : „Nabór – podatki i opłaty lokalne” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – podatki i opłaty lokalne”.
Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.