ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i zamówień publicznych

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat urbanistyki, inwestycji, ochrony środowiska i promocji gminy

Data udostępnienia: 2023-11-15

Ogłoszono dnia: 2023-11-15

Termin składania dokumentów: 2023-11-28 15:30:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
  6. prawo jazdy kat. B
  7. wykształcenie wyższe.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub planowania przestrzennego,
  2. znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, tj. prawo budowlane,
  3. samodzielność, komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, wnikliwość, odpowiedzialność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

I.W zakresie budownictwa, urbanistyki  i gospodarki przestrzennej:
  1. przygotowywanie propozycji przedsięwzięć inwestycyjnych Gminy,
  2. nadzór nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i z wydanymi pozwoleniami na budowę,
  3. bieżąca kontrola wykonywanych robót – inwestycji,
  4. koordynacja robót budowlanych, prac projektowych planowanych inwestycji,
  5. udział i organizacja narad z wykonawcami i projektantami,
  6. współpraca z podmiotami oraz Starostwem Powiatowym w Międzyrzeczu w zakresie wydawania pozwoleń na budowę, nadzoru budowlanego oraz realizacji całości zadań wynikających z prawa budowlanego oraz innymi podmiotami w procesie inwestycyjnym,
  7. uczestniczenie w odbiorze zadań inwestycyjnych od wykonawcy i przekazaniu ich  użytkownikowi,
  8. rzeczowe i finansowe rozliczenie inwestycji przy współpracy z Referatem Finansowym,
  9. opracowywanie i popularyzowanie informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w gminie,
  10. koordynowanie i nadzorowanie prac  inwestycyjnych, adaptacyjnych i remontowych budynku i pomieszczeń Urzędu,
II.Doskonalenie swoich kwalifikacji poprzez uczestniczenie w szkoleniach oraz samokształcenie rozumiane jako bieżące zapoznawanie się z przepisami prawa dotyczącymi stanowiska pracy.
III.Planowanie budżetu w zakresie prowadzonych spraw na stanowisku pracy, nadzór merytoryczny nad jego realizacją oraz sporządzanie w tym zakresie sprawozdawczości.
IV.Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego.
V.Sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska.
VI.Wykonywanie zadań określonych w § 28 regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Pszczew, określającego wspólne zadania pracowników urzędu, do których należy m.in.:
  1. przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, materiałów, sprawozdań i analiz z zakresu stanowiska na sesje Rady, komisje Rady oraz dla potrzeb Wójta,
  2. realizacja zadań wynikających z uchwał Rady, zarządzeń i decyzji Wójta,
  3. realizacja poleceń Wójta w zakresie interpelacji i wniosków radnych,
  4. współpraca z komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez komórki organizacyjne,
  5. usprawnianie organizacji, metod i form pracy komórek organizacyjnych oraz podejmowanie działań na rzecz usprawnienia pracy Urzędu,
  6. podejmowanie przedsięwzięć w zakresie właściwości stanowiska pracy, w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań określonych w budżecie Gminy,
  7. współpraca przy opracowywaniu  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w części dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia, na zadania będące we właściwości stanowiska pracy,
  8. wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  9. przestrzeganie procedur wynikających z ustawy prawo  zamówień publicznych,
  10. inspirowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych w zakresie powierzonych spraw oraz współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w opracowywaniu wniosków dotyczących środków z funduszy Unii Europejskiej i innych podobnych źródeł w zakresie swojego działania,
  11. przyjmowanie interesantów i załatwianie ich spraw,
  12. wytwarzanie  informacji z zakresu stanowiska do Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej Gminy oraz gminnego Facebooka
  13. sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań stanowiska pracy.
VII.Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta lub Kierownika Referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Umowa o pracę.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W czasie trwania zawartej  umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą, zakończoną egzaminem. Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach,
o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Po upływie okresu nieprzekraczającego 6 miesięcy oraz po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej, umowa może zostać zawarta na czas nieokreślony. 
2.Pełny wymiar czasu pracy.
3.Praca jednozmianowa w podstawowym systemie czasu pracy.
4.Stanowisko pracy w siedzibie Urzędu Gminy Pszczew, bardzo dobrze wyposażone
w urządzenia techniczne.
5.Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
6.Bezpośredni kontakt z petentami.
7.Współpraca z innymi stanowiskami pracy.
8.Wyjazdy służbowe w miarę potrzeb.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o :
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanym obywatelstwie,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze,
9) klauzula informacyjna.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-11-28 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 28 listopada 2023 r. do godz. 15.30, w siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro), w zamkniętej i opisanej kopercie:
„Nabór – pod
inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy  ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i zamówień publicznychlub pocztą na adres Urzędu, z dopiskiem na kopercie: „Nabór - podinspektor - wieloosobowe stanowisko pracy  ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i zamówień publicznych”.

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
.
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-15 14:25:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-15 14:39:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Cichowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-05 11:50:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
463 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony