Stanowiska pracy
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowiska pracy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 22:25:44 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Wójt Gminy Pszczew Waldemar Górczyński
Z-ca Wójta Gminy Pszczew Krystian Grabowski
Z-ca Wójta Gminy Pszczew Krystian Grabowski
Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
W celu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych klientów, wychodząc naprzeciw potrzebom stworzenia warunków stałego dostępu do usług świadczonych przez Urząd Gminy Pszczew, Wójt Gminy Pszczew uprzejmie informuje o zmianie godzin pracy Urzędu Gminy Pszczew.
Od dnia 01.02.2014 r. Urząd czynny jest w następujących godzinach:
Poniedziałek 8.00 – 18.00
Wtorek 7.30 – 15.30
Środa 7.30 – 15.30
Czwartek 7.30 – 15.30
Piątek 7.30 – 13.30
Wójt Gminy Pszczew przyjmuje interesantów w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro).
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro).
Przewodniczący Rady Gminy Pszczew przyjmuje interesantów
w poniedziałki w godzinach od 16:00 do 17:00 w pokoju nr 13 (I piętro).
w poniedziałki w godzinach od 16:00 do 17:00 w pokoju nr 13 (I piętro).
Struktura Urzędu:
Zastępca Wójta Gminy Pszczew - Krystian Grabowski - tel. (0-95) 749 23 45
Sekretarz Gminy Pszczew - Anna Szyngiel - tel. (0-95) 749 23 11
Główny Księgowy Budżetu - Skarbnik Gminy Pszczew - Halina Jokiel - tel. (0 - 95) 749 23 13
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Marek Minge - tel. (0-95) 749 23 20
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10
Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi technicznej - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10, fax. (0 -95) 749 23 12
Inspektor ds. obsługi organów gminy - Maria Wojtucka - tel. (0- 95) 749 23 19
Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska
i Promocji Gminy – Klaudia Kolanowska – Sroka - tel. (0-95) 749 23 18
i Promocji Gminy – Klaudia Kolanowska – Sroka - tel. (0-95) 749 23 18
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy
Inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej oraz zamówień publicznych - Janusz Leśny - tel. (0-95) 749 23 18
Podinspektor ds. gospodarki odpadami - Emilia Stachowiak - tel. (0-95) 749 23 17
Podinspektor ds. ochrony środowiska - Barbara Semkło - tel. (0-95) 749 23 17
Inspektor ds. rolnictwa, kultury, sportu i turystyki - Aleksander Błaszczak - tel. (0-95) 749 23 21
Referat Finansowy
Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Małgorzata Markowska - tel. (0- 95) 749 23 14
Podinspektor ds. księgowości podatkowej - Ewa Napierała - tel. (0- 95) 749 23 14
Podinspektor ds. księgowości przedszkola i płac - Lucyna Romanów - tel. (0 -95) 749 23 23
Inspektor ds. księgowości urzędu gminy - Aldona Czapczyk – Opala - tel. (0- 95) 749 23 23
Inspektor ds. budżetu i kontroli wewnętrznej - Anna Chojnacka - tel. (0-95) 749 23 14
Podinspektor ds. pomocy stypendialnej - zastępstwo Agnieszka Bajorek - tel. (0-95) 749 23 23
Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - Ewa Maciejczak - tel. (0-95) 749 23 15
Podinspektor ds. świadczenia wychowawczego -Monika Mrozek - tel. (0-95) 749 23 15
Samodzielne stanowiska:
Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami - Sylwia Batura, Irena Fryza - tel. (0-95) 749 23 16
Inspektor ds. wojskowych i obronnych - Mieczysław Żaguń - tel. (0-95) 749 23 21