Stanowiska pracy
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowiska pracy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 22:25:44 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Wójt Gminy Pszczew Józef Piotrowski
Z-ca Wójta Gminy Pszczew Dominik Fryza
Z-ca Wójta Gminy Pszczew Dominik Fryza
Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
Urząd czynny jest w następujących godzinach:
Poniedziałek 7.30 – 17.30
Wtorek 7.30 – 15.30
Środa 7.30 – 15.30
Czwartek 7.30 – 15.30
Piątek 7.30 – 13.30
Wójt Gminy Pszczew przyjmuje interesantów w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro) tel. 95 7492310
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro) tel. 95 7492310
ORGANIZACJA URZĘDU GMINY PSZCZEW
|
|||
POZIOM 0
|
|||
Sala narad
|
|||
PARTER
|
|||
Referat Finansowy
|
Nr pokoju
|
||
Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Agnieszka Bajorek - podatki
|
|
(0- 95) 749 23 14
|
1
|
Podinspektor ds. księgowości podatkowej - Ewa Napierała – windykacja, opłata miejscowa, akcyza
|
|
||
Inspektor ds. budżetu i kontroli wewnętrznej - Anna Chojnacka – dodatki mieszkaniowe, profilaktyka
|
|
||
SKARBNIK GMINY Halina Jokiel
|
|
(0- 95) 749 23 13
|
2
|
Podinspektor ds. księgowości przedszkola i płac - Lucyna Romanów
|
|
(0-95) 749 23 23
|
3
|
Inspektor ds. księgowości urzędu gminy - Aldona Czapczyk – Opala
|
|
||
KASA - Podinspektor ds. pomocy stypendialnej - Aleksandra Nazwalska
|
|
4
|
|
Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - Ewa Maciejczak
|
|
(0-95) 749 23 15
|
8a
|
Podinspektor ds. świadczenia wychowawczego – Monika Mrozek – 500+
|
|
||
Pozostałe stanowiska
|
|||
Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami - Sylwia Batura
|
|
(0-95) 749 23 16
|
5
|
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy -Inspektor ds. rolnictwa, kultury, sportu i turystyki - Karol Grobelny
|
|
||
Inspektor ds. wojskowych i obronnych - Sławomir Dratwia
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
|
-
|
(0-95) 749 23 21
|
6, 7
|
URZĄD STANU CYWILNEGO, MELDUNKI
KIEROWNIK – Marek Minge, Zastępca – Monika Załucka
|
|
(0-95) 749 23 20
|
8
|
PIĘTRO 1
|
|||
SEKRETARIAT
Obsługa organów gminy
Działalność gospodarcza
Monika Załucka
Maria Wojtucka
|
|
(0-95) 749 23 10
Fax (095) 749 23 12
(0-95) 749 23 19
|
9
|
SEKRETARZ GMINY
Anna Szyngiel
|
|
(0-95) 749 23 11
|
10
|
WÓJT GMINY
Józef Piotrowski
|
|
(0-95) 749 23 10
|
11
|
ZASTĘPCA WÓJTA
Dominik Fryza
|
|
(0-95) 749 23 25
|
|
PIĘTRO 2
|
|||
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy
|
|||
Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy – Krystian Grabowski
|
|
(0-95) 749 23 45
(0-95) 749 23 18
|
15
14
|
Inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej oraz zamówień publicznych - Janusz Leśny
|
|
||
Podinspektor ds. gospodarki odpadami - Emilia Stachowiak
w zastępstwie Alicja Dratwia
|
|
(0-95) 749 23 17
|
15
|
Podinspektor ds. ochrony środowiska - Anna Krajewska
|
|