ˆ

Stanowiska pracy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowiska pracy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 22:25:44 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Wójt Gminy Pszczew                                Waldemar Górczyński
Z-ca Wójta Gminy Pszczew                       Krystian Grabowski

 
Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
 
W celu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych klientów, wychodząc naprzeciw potrzebom stworzenia  warunków stałego dostępu do usług świadczonych przez Urząd Gminy Pszczew, Wójt Gminy Pszczew uprzejmie informuje o zmianie godzin pracy Urzędu Gminy Pszczew.
Od dnia 01.02.2014 r. Urząd  czynny jest w następujących godzinach:
Poniedziałek                           8.00 – 18.00
Wtorek                                   7.30 – 15.30
Środa                                     7.30 – 15.30
Czwartek                                7.30 – 15.30
Piątek                                    7.30 – 13.30
Wójt Gminy Pszczew przyjmuje interesantów w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 15:00 do 17:00 w pokoju nr 11 (I piętro).
Przewodniczący Rady Gminy Pszczew przyjmuje interesantów
w poniedziałki w godzinach od 16:00 do 17:00 w pokoju nr 13 (I piętro).
 
Struktura Urzędu:
Zastępca Wójta Gminy Pszczew - Krystian Grabowski  - tel. (0-95) 749 23 45
Sekretarz Gminy Pszczew - Anna Szyngiel  -  tel. (0-95) 749 23 11
Główny Księgowy Budżetu - Skarbnik Gminy Pszczew - Halina Jokiel - tel. (0 - 95) 749 23 13
Kierownik Urzędu  Stanu Cywilnego - Marek Minge - tel. (0-95) 749 23 20
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego  - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10
Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi technicznej - Monika Załucka - tel. (0-95) 749 23 10, fax. (0 -95) 749 23 12
Inspektor ds. obsługi organów gminy - Maria Wojtucka  - tel. (0- 95) 749 23 19
Kierownik Referatu  Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska
i Promocji Gminy – Klaudia Kolanowska – Sroka  -  tel. (0-95) 749 23 18
 
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy
Inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej  oraz zamówień publicznych - Janusz Leśny  -  tel. (0-95) 749 23 18
Podinspektor  ds. gospodarki odpadami - Emilia Stachowiak  - tel. (0-95) 749 23 17
Podinspektor ds. ochrony środowiska - Barbara Semkło - tel. (0-95) 749 23 17
Inspektor ds. rolnictwa, kultury, sportu i turystyki - Aleksander Błaszczak - tel. (0-95) 749 23 21

Referat Finansowy
Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Małgorzata Markowska - tel. (0- 95) 749 23 14
Podinspektor  ds. księgowości podatkowej - Ewa Napierała  - tel. (0- 95) 749 23 14
Podinspektor  ds. księgowości przedszkola i płac - Lucyna Romanów - tel. (0 -95) 749 23 14
Inspektor ds. księgowości urzędu gminy - Aldona Czapczyk – Opala - tel. (0- 95) 749 23 15
Inspektor  ds. budżetu i kontroli wewnętrznej - Anna Chojnacka - tel. (0-95) 749 23 14
Podinspektor ds. pomocy stypendialnej - Aleksandra Nazwalska - tel. (0-95) 749 23 15
Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - Ewa Maciejczak   - tel. (0-95) 749 23 15
 
Samodzielne stanowiska:
Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami -  Sylwia Batura, Irena Fryza - tel. (0-95) 749 23 16
Inspektor   ds. wojskowych i obronnych - Mieczysław Żaguń  - tel. (0-95) 749 23 21
 
« powrót do poprzedniej strony