ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała Nr XVI.87.2011 w sprawie uchwały budżetowej Gminy Pszczew na 2012 rok  30 Grudnia 2011

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 23:53:22 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Uchwała Nr XVI.87.2011
Rady Gminy Pszczew
z dnia 30 grudnia 2011 r.
w sprawie uchwały budżetowej Gminy Pszczew na 2012 rok 
Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit „i” oraz pkt 10, art. 61 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity: Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591 ze zmianami: Dz.U. z 2002 roku Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz.984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz.1806; Dz.U. z 2003 roku Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568; Dz.U. z 2004 Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz.1759; Dz.U. z 2005 roku Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457; Dz.U. z 2006 roku Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz.1337: Dz.U. z 2007 roku Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz.1218; Dz.U. z 2008 roku Nr 180, poz. 1111, Nr 223 poz.1458, Dz.U. z 2009r. Nr 52 poz.420, Nr 157 poz.1241, Dz.U. z 2010r. Nr 28 poz. 142 i 146, Nr 40 poz. 230, Nr 106 poz.675, Dz.U z 2011 roku Nr 21 poz. 113, Nr 117 poz. 679, Nr 134 poz. 777, Nr 217 poz.1281) oraz art. 94 ust 1, art.211, art.212, art. 214, art.215, art. 217 ust.2 pkt 2, art.218, art.220 ust.1, art. 222 ust.1, ust.2 pkt.1 i ust.3, art. 235, art. 236, art. 237, art. 258 ust.1, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 157, poz.1240 ze zmianami: Dz.U. z 2010r. Nr 28 poz. 146, Nr 123 poz.835, Nr 152 poz. 1020, Nr 96 poz. 620, Nr 238 poz. 1578, Nr 257 poz. 1726) 
Rada Gminy uchwala co następuje: 
§ 1. Ustala się dochody budżetu na 2012 rok w łącznej kwocie 15.976.236 zł , w tym: 
1. dochody bieżące  14.436.356 zł, 
2. dochody majątkowe  1.539.880 zł. określone zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały. 
§ 2. 1. Ustala się wydatki budżetu na rok 2012 w łącznej kwocie 16.086.636 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały. 
2. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 11.981.709 zł, w tym: 
1) wydatki bieżące jednostek budżetowych w łącznej kwocie 8.509.046 zł, z czego: 
a) wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczone  5.438.449 zł; 
b) wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych 3.070.597 zł; 
2) wydatki na dotacje na zadania bieżące  794.460 zł, 
3) wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych  2.362.970 zł, 
4) wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji  13.580 zł, 
5) wydatki na obsługę długu publicznego  301.653 zł. 
3. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 4.104.927zł. w tym: wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 4.104.927 zł, z czego na programy finansowane z udziałem środków o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3 w łącznej kwocie 1.389.537zł. 
§ 3. 1. Różnica między dochodami i wydatkami stanowi planowany deficyt budżetu w kwocie 110.400 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciągniętego kredytu. 
2. Ustala się przychody w kwocie 793.600 zł oraz rozchody w kwocie 683.200 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3. 
3. Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych na: 
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu w kwocie 1.000.000 zł, 
2) sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 110.400 zł, 
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań do kwoty 683.200 zł. 
§ 4. Tworzy się rezerwy budżetu: 
1. ogólną w kwocie  100.000 zł; 
2. celową na zadanie własne w zakresie zarządzania kryzysowego  w kwocie 35.000 zł. 
§ 5. Dochody i wydatki obejmują: 
1. Dochody w kwocie 73.000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 68.000 zł na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 5.000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomani. 
2. Dochody i wydatki w kwocie 1.879.236 zł na realizację zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami. 
3. Dochody w kwocie 10.000 zł i wydatki w kwocie 62.750 zł związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska. 
§ 6. Ustala się kwoty dotacji udzielanych z budżetu gminy jednostkom należącym do sektora finansów publicznych oraz jednostkom spoza sektora finansów publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do uchwały. 
§ 7. Wydatki budżetu na 2012 rok obejmują zadania jednostek pomocniczych gminy na łączną kwotę 23.482 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5 do uchwały. 
§ 8. Ustala się plan przychodów i kosztów samorządowego zakładu budżetowego, zgodnie z załącznikiem nr 6 do uchwały. 
§ 9. Ustala się plan dochodów rachunków jednostek oraz wydatków nimi finansowanych zgodnie z załącznikiem nr 7 do uchwały. 
§ 10. Upoważnia się Wójta Gminy do: 
1) zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1.000.000zł, 
2) samodzielnego zaciągania zobowiązań na łączną kwotę 500 000 zł, 
3) lokowania w trakcie realizacji budżetu czasowo wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy. 
4) udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do kwoty 500.000 zł, 
5) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy w ramach działu, 
6) dokonywania zmian w planie wydatków majątkowych w ramach działu, 
7) przekazania uprawnień kierownikom jednostek budżetowych gminy do dokonywania przeniesień planowanych wydatków bieżących jednostki w obrębie jednego rozdziału klasyfikacji udżetowej, za wyjątkiem wydatków na uposażenia, wynagrodzenia i składek od nich naliczonych, 
8) przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych gminy do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku 2012 i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy na łączną kwotę 100.000 zł. 
§ 11. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. 
§ 12. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego. 
 
Przewodniczący Rady Gminy
Konrad Kiona 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony