Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
WYMELDOWANIE W DRODZE ADMINISTRACYJNEJ
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:07:54 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
WYMELDOWANIE W TRYBIE ADMINISTRACYJNYM
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew
Złożenie dokumentów:
Osobiście
Odbiór dokumentów:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem Tel. (+48) 95 74-92-320 lub e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 90 dni w sprawach, w których wymagane jest powołanie przez sąd przedstawiciela dla osoby nieobecnej i nieznanej z miejsca pobytu. W pozostałych sprawach do 60 dni.
OPŁATY
10,00 zł - opłata skarbowa
TRYB ODWOŁAWCZY
- 14 dni od wydanej decyzji administracyjnej do Wojewody Lubuskiego
DODATKOWE INFORMACJE
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wnioskodawca ubiegający się o wymeldowanie osoby nie przebywającej w miejscu zameldowania, lub ubiegający się o uchylenie zameldowania (wymeldowania) powinien:
- złożyć podanie, ze szczegółowym wyjaśnieniem czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania lub wskazania bezprawności dokonanego zameldowania (wymeldowania), podać aktualny adres miejsca pobytu lub oświadczyć o braku informacji o miejscu pobytu osoby, której dotyczy podanie,
- przedłożyć - do wglądu - oryginały dokumentów potwierdzających fakty opisane w podaniu (np. sentencję wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisję, tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości, itp.), których kserokopię należy dołączyć do podania.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. Nr 217 poz. 1427 ze zmianami)