ˆ

URZĄD STANU CYWILNEGO, EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:07:54 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew
Złożenie dokumentów:
Osobiście lub przez pełnomocnika
Odbiór dokumentów:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem Tel. (+48) 95 74-92-320 lub e-mail:
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zameldowanie następuje niezwłocznie
OPŁATY
17,00 zł - pełnomocnictwo
 
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
DODATKOWE INFORMACJE
 
1.Osoba meldująca się powinna uzyskać na formularzu "Zgłoszenie pobytu stałego" potwierdzenie faktu zamieszkiwania dokonane przez osobę dysponująca tytułem prawnym do lokalu.
 
2.Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności  osoby dysponującej tytułem prawnym do lokalu , która musi okazać dokument stwierdzający tożsamość.
 
3.Jeżeli akt notarialny dotyczy wyłącznie własności (wieczystego użytkowania) działki, należy okazać zgłoszenie do użytkowania budynku lub zezwolenie na użytkowanie budynku (pomieszczenia), wydane przez organ nadzoru budowlanego.   
 
4.Za osobę nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczna opiekę w miejscu wspólnego pobytu.
 
5.W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się czynności zgłoszenia danych może dokonać pełnomocnik.
WYMAGANE DOKUMENTY:

1) "Zgłoszenie pobytu stałego"  (odrębny dla każdej osoby meldującej się, również dla dziecka) , wniosek może także zostać wygenerowany przez urzędnika podczas dokonywania czynności zameldowania
2) Do wglądu:
•              Ważny dowód osobisty lub paszport  
•              dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (oryginał) np.:
-            wypis z księgi wieczystej,
-            umowa cywilno-prawna ,
-            decyzja administracyjna,
-            orzeczenie sądu,
-            inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
 
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2010.217.1427)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U.225, poz. 1635)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojtucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojtucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-20 04:00:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-20 04:07:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-02 09:28:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1045 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony