Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
UZYSKIWANIE WYPISU I WYRYSU Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:40:03 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
UZYSKIWANIE WYPISU I WYRYSU Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Nie później niż w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonanej czynności urzędowej powstaje z chwilą złożenia wniosku . Wysokość opłaty zależy od wielkości wypisu i wyrysu. Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej opłata wynosi:
- za wypis do 5 stron tekstu – 30 zł, za wypis powyżej 5 stron tekstu – 50 zł
- za wyrys - za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4
–20 zł, nie więcej jednak niż 200 zł łącznie za wypis i wyrys
Informację o wysokości należnej opłaty skarbowej można uzyskać pod nr tel. 95- 749 23 18.
Uiszczenie opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na konto nr : 91 8367 0000 0023 1925 6000 0001
• Dodatkowych informacji udziela Janusz Leśny, tel. 95 749 23 18, e-mail:
WYMAGANE DOKUMENTY
• Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego (formularz wniosku do pobrania w Sekretariacie Urzędu Gminy lub na stronie www.bip.pszczew.pl) pobierz wniosek
Do wniosku należy załączyć:
• kopię mapy z wyróżnionym przedmiotowym obszarem ( alternatywnie podać numery ewid. działek)
• dowód uiszczenia opłaty skarbowej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, adres: 66-330 Pszczew ul. Rynek 13, tel. 95 749 23 10
Złożenie dokumentów:
- pokój nr 14 Urzędu Gminy Pszczew
- sekretariat Urzędu Gminy Pszczew – piętro pokój nr 9
- przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew, jak wyżej
Odbiór dokumentów:
- dokument przesyłany jest pocztą na adres wnioskodawcy
- istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew – parter, pokój nr
1, tel. 95-749 23 10 (wówczas prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz
zamieszczenie na wniosku odpowiedniej adnotacji – prośby o powiadomienie o możliwości osobistego odbioru
gotowego dokumentu w sekretariacie); przy osobistym odbiorze dokumentu należy okazać dokument
tożsamości ze zdjęciem
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY• Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego (formularz wniosku do pobrania w Sekretariacie Urzędu Gminy lub na stronie www.bip.pszczew.pl) pobierz wniosek
Do wniosku należy załączyć:
• kopię mapy z wyróżnionym przedmiotowym obszarem ( alternatywnie podać numery ewid. działek)
• dowód uiszczenia opłaty skarbowej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, adres: 66-330 Pszczew ul. Rynek 13, tel. 95 749 23 10
Złożenie dokumentów:
- pokój nr 14 Urzędu Gminy Pszczew
- sekretariat Urzędu Gminy Pszczew – piętro pokój nr 9
- przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew, jak wyżej
Odbiór dokumentów:
- dokument przesyłany jest pocztą na adres wnioskodawcy
- istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew – parter, pokój nr
1, tel. 95-749 23 10 (wówczas prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz
zamieszczenie na wniosku odpowiedniej adnotacji – prośby o powiadomienie o możliwości osobistego odbioru
gotowego dokumentu w sekretariacie); przy osobistym odbiorze dokumentu należy okazać dokument
tożsamości ze zdjęciem
Nie później niż w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Należy pobrać i wypełnić wniosek
2.Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub w pokoju nr 14, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew
3.Wydanie wypisu i wyrysu następuje w terminie do 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku
OPŁATY1.Należy pobrać i wypełnić wniosek
2.Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub w pokoju nr 14, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew
3.Wydanie wypisu i wyrysu następuje w terminie do 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej od dokonanej czynności urzędowej powstaje z chwilą złożenia wniosku . Wysokość opłaty zależy od wielkości wypisu i wyrysu. Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej opłata wynosi:
- za wypis do 5 stron tekstu – 30 zł, za wypis powyżej 5 stron tekstu – 50 zł
- za wyrys - za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4
–20 zł, nie więcej jednak niż 200 zł łącznie za wypis i wyrys
Informację o wysokości należnej opłaty skarbowej można uzyskać pod nr tel. 95- 749 23 18.
Uiszczenie opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na konto nr : 91 8367 0000 0023 1925 6000 0001
TRYB ODWOŁAWCZY
Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje tryb odwoławczy.
DODATKOWE INFORMACJEOd sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje tryb odwoławczy.
• Dodatkowych informacji udziela Janusz Leśny, tel. 95 749 23 18, e-mail:
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 ze zm.)
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 ze zm.)