ˆ

GOSPODARKA PRZESTRZENNA

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

UZYSKIWANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:40:03 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

UZYSKIWANIE ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
• Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (formularz wniosku do pobrania w Sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub na stronie www.bip.pszczew.pl) pobierz wniosek
• Do wniosku należy załączyć:
• kopię mapy z zaznaczonym terenem
• oryginał dowodu uiszczenia opłaty skarbowej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew,  adres: 66-330 Pszczew ul. Rynek 13
Złożenie dokumentów:
- pokój nr 14 Urzędu Gminy Pszczew
- sekretariat Urzędu Gminy Pszczew – I piętro  pokój nr 9
- przesłanie pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew, jak wyżej
Odbiór dokumentów:
- dokument przesyłany jest  pocztą na adres wnioskodawcy
- istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew – parter, pokój nr  1, tel. 95-749 23 10 (wówczas prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz zamieszczenie na wniosku odpowiedniej adnotacji – prośby o powiadomienie o możliwości osobistego  odbioru  gotowego dokumentu w sekretariacie); przy osobistym odbiorze dokumentu należy okazać dokument tożsamości ze zdjęciem
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1. Należy pobrać i wypełnić wniosek
2. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pszczew lub w pokoju nr 14, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Pszczew
3. Wydanie zaświadczenia następuje w terminie do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku
OPŁATY
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia – 17 zł
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu lub bezgotówkowo na konto  nr  : 91 8367 0000 0023 1925 6000 0001
TRYB ODWOŁAWCZY
Od sposobu rozstrzygnięcia sprawy nie przysługuje tryb odwoławczy.
DODATKOWE INFORMACJE
• Dodatkowych informacji udziela Janusz Leśny,  tel. 95 749 23 18, e-mail:
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jedn. z 2000 r Dz. U. Nr 98 poz.1071 ze zm.)
• Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zm.)
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 ze zm.)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojtucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojtucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-20 04:37:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-20 04:40:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-09 13:20:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1609 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony