ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”

Szczegóły informacji

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Pszczew

Finansowanie: 2021

Nr UZP: 581340-N-2019 z dnia 2019-08-01 r.

Termin składania ofert / wniosków: 2019-08-12 14:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-08-12 14:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew sekretariat I piętro pokój nr

Ogłoszono dnia: 2019-08-01 przez Krystian Grabowski

Treść:

 
 
ZP.271.4.2019 przetarg nieograniczony „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z póżn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, niniejszym informuję, iż jako najkorzystniejszą ofertę w przetargu nieograniczonym na „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok” wybrano ofertę Banku  Gospodarstwa Krajowego Region Lubuski ul. Kupiecka 32C 65-058 Zielona Góra, cena oferty:  632 253,85 zł (słownie: sześćset trzydzieści dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt trzy złote 85/100), czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu: do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Liczba punktów w kryterium cena: 60,00, liczba punktów w kryterium czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu: 40, łączna liczba punktów: 100,00.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta Banku  Gospodarstwa Krajowego Region Lubuski ul. Kupiecka 32C 65-058 Zielona Góra spełnia wszystkie wymagania niniejszego postępowania przetargowego , jest zgodna z ustawą Pzp oraz jest ofertą najkorzystniejszą, cena oferty:  632 253,85 zł (słownie: sześćset trzydzieści dwa tysiące dwieście pięćdziesiąt trzy złote 85/100), czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu: do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Liczba punktów w kryterium cena: 60,00, liczba punktów w kryterium czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu: 40, łączna liczba punktów: 100,00.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4
Zamawiający nie dopuszczał do dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
 
                                                                                   Wójt Gminy Pszczew
                                                                                   /-/ Józef Piotrowski
 
 
 
 
 
Pszczew, dnia 12 sierpnia 2019 roku
 
Gmina Pszczew
Ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
 
 
Znak sprawy: ZP.271.4.2019
Dot. przetargu nieograniczonego na „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
 
Informacja z otwarcia ofert
 
Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przekazuje informacje z otwarcia ofert na ww. zadanie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 652 223 zł.
W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty od następującego wykonawcy:
 
 Informacja z otwarcia ofert
 
Nr
oferty
Firma oraz adres wykonawcy , który złożył ofertę w terminie
Kwota za wykonanie przedmiotu zamówienia
 Czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu
 
 
1
Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
Ul. Krakowska 29 43-190 Mikołów
780 012,50 zł
przy czym:
- prowizja 0 %
- odsetki (marża) 1,32 %
Do 2 dni roboczych
 
 
2
Bank Gospodarstwa Krajowego  Region Lubuski
Ul. Kupiecka 32C
65-058 Zielona Góra
632 253,85 zł
przy czym:
- prowizja 0,5 %
(21 000 zł)
- odsetki (marża) 0,68 %
Do 2 dni roboczych
 
 
 
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.pszczew.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Józef Piotrowski
 
 
 
 
Pszczew, dnia 08 sierpnia
Oferenci w przetargu nieograniczonym
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
 
 
ZP.271.4.2019
Przetarg nieograniczony „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
 
 
            Na podstawia art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej ustway Pzp, poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z odpowiedziami do niniejszego przetargu.
 
Pyt. 1
Proszę o potwierdzenie czy zabezpieczeniem kredytu będzie również deklaracja wekslowa z kontrasygnatą Skarbnika Gminy?
 
Ad. 1
Tak, będzie deklaracja wekslowa podpisana przez Skarbnika.
 
Pyt. 2
Skład Orzekający RIO w Zielonej Górze wskazywał w swoich Uchwałach dotyczących wydania opinii  o sprawozdaniach z  wykonania budżetów za lata 2016-2018 Gminy Pszczew  na występowanie zobowiązań wymagalnych, co stanowi naruszenie art. 44 ust. 3 pkt 3 ustawy o finansach. Proszę o wyjaśnienie tychże wymagalnych zobowiązań, które występują w budżetach Gminy Pszczew  w latach 2016-2018
 
Ad. 2
Wyjaśnienia w zał. nr 1
 
Pyt. 3
Prosimy o zamieszczenie sprawozdań RbN, RbZ, RbNds, Rb28S, Rb27s za II kwartał 2019.
 
Ad. 3
 
W załączniku nr 2 stosowne sprawozdania.
 
                                                                                  Wójt Gminy Pszczew
/-/Józef Piotrowski
                                                                                             
Załączniki:
1/ Zał. nr 1 Wyjaśnienia dot. zobowiązań wymagalnych za lata 2016-2018
2/ Zał. nr 2 Sprawozdania RbN, RbZ, RbNds, Rb28S, Rb27s za II kwartał 2019
 
Adresat (e-mail)
 
 
Pszczew, dnia 06 sierpnia 2019 roku
 
Oferenci w przetargu nieograniczonym „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
 
ZP.271.4.2019
Przetarg nieograniczony „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
 
 
            Na podstawia art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej ustway Pzp, poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z odpowiedziami do niniejszego przetargu.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy ustawy Pzp, odpowiedzi na pytania 1, 3, 4, 5 stanowią modyfikacje treści SIWZ.
 
Pyt. 1
Czy z uwagi na brak wystarczających informacji i zbyt krótki czas na rzetelne przygotowanie oferty możliwe jest przesunięcie terminu przetargu na 12.08.2019.?
 
Ad. 1
Tak, Zamawiający przedłuży termin złożenia ofert do dnia 12.08.2019r. do godz. 14.00.
 
Pyt. 2
Czy w ciągu ostatnich 18 miesięcy był prowadzony u Państwa program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych?
 
Ad. 2
W ciągu ostatnich 18 miesięcy nie był przeprowadzany program postępowania naprawczego.
 
Pyt. 3
Czy w przypadku wygrania przetargu przez Bank będzie można wpisać do umowy zobowiązanie Jednostki do dostarczania w okresach kwartalnych sprawozdań Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S oraz innych dokumentów wymaganych przez Bank?
 
Ad. 3
Tak
 
Pyt. 4
Czy zmiana warunków umowy, o której mowa w załączniku nr 4 do SIWZ pkt. 25 byłaby możliwa w przypadku wystąpienia istotnej zmiany warunków finansowych Zamawiającego,  w szczególności w wypadku:
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mającej wpływ
na realizację zamówienia,
- pogorszenia sytuacji ekonomiczno – finansowej Zamawiającego powodującego zagrożenie terminowej spłaty kredytu lub spełnienia przez Zamawiającego warunków określonych ustawą o finansach publicznych.
 
Ad. 4
Tak, Zamawiający wyraża zgodę na powyższe zapisy, łącznie z zapisami dot. wprowadzenia zmian do umowy z pytania 5.
 
Pyt. 5
Czy warunki wprowadzenia zmian do umowy będą następujące:
- zmiana będzie inicjowana na wniosek złożony wraz z uzasadnieniem oraz wskazaniem podstawy prawnej i umownej.
- zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy.
 
Ad. 5
Tak, warunki wprowadzenia zmian do umowy będą następujące:
- zmiana będzie inicjowana na wniosek złożony wraz z uzasadnieniem oraz wskazaniem podstawy prawnej i umownej.
- zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy.
 
Ponadto w załączniku nr 1 Zamawiający przedstawia wykaz zaangażowani kredytowych Gminy Pszczew na dzień 31.07.2019r.
 
W związku wprowadzonymi zmianami, mając na uwadze zapisy art. 38 ust. 6 ustawy  Pzp, Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 09.08.2019. godz. 12.00 na dzień 12.08.2019r. godz. 14.00 oraz otwarcia ofert z dnia 09.08.2019r. godz. 12.15 na dzień 12.08.2019r. godz. 14.15.
Zmianie ulega również opis koperty z dnia 09.08.2019r. do godz. 12.15 na dzień 12.09.2019r. do godz. 14.15.
            Z uwagi na fakt, że powyższe zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Pzp zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
 
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
 
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Józef Piotrowski
 
 
 
Zał. nr 1 Wykaz zaangażowań kredytowych Gminy Pszczew
 
 
 
 
Ogłoszenie nr 540163089-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.
 
Pszczew:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 581340-N-2019
Data: 01/08/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pszczew, Krajowy numer identyfikacyjny 21096680000000, ul. Rynek  13, 66-330  Pszczew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 492 310, e-mail ug@pszczew.pl, faks 957 492 312.
Adres strony internetowej (url): www.pszczew.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-08-09 godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-08-12 godzina: 14:00
 
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Józef Piotrowski
 
 
TABLICA UG Pszczew
 
Ogłoszenie nr 581340-N-2019 z dnia 2019-08-01 r.
Gmina Pszczew: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew, krajowy numer identyfikacyjny 21096680000000, ul. Rynek  13 , 66-330  Pszczew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 492 310, e-mail ug@pszczew.pl, faks 957 492 312.
Adres strony internetowej (URL): www.pszczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pszczew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pszczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew, pokój nr 9 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 200 000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok”
Numer referencyjny: ZP.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4.200.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew na 2019 rok 2. Okres kredytowania – od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2030 roku 3. Karencja w spłacie kredytu: w stosunku do odsetek – nie występuje, w stosunku do kapitału – od uruchomienia kredytu do 31 stycznia 2020 roku. 4. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie trwania umowy. 5. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu. 6. W przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu brak dodatkowych opłat i prowizji. 7. Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych – średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z miesiąca poprzedzającego miesiąc odsetkowy, powiększona o marżę banku. 8. Płatność rat kredytu następować będzie do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek Wykonawcy. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminie do 15 dnia każdego miesiąca w okresie kredytowania, począwszy od następnego miesiąca po miesiącu, w którym uruchomiono pierwszą transzę kredytu na podstawie zawiadomień o ich wysokości co najmniej 7 dni przed terminem wymagalności. Spłata odsetek za grudzień 2030 roku ma nastąpić razem z ostatnią ratę kredytu. 10. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub spłaty odsetek upływać będzie w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo niebędącym dniem roboczym dla Wykonawcy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata kredytu nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 11. Przy naliczaniu odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty 365/366 dni. 12. Spłata kapitału – po upływie okresu karencji w ratach i okresach spłaty określonych poniżej: § rok 2020 100.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 8.370,00zł oraz 11 x 8.330,00zł) § rok 2021 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2022 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2023 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2024 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2025 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2026 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2027 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2028 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2029 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) § rok 2030 410.000,00 zł (w ratach miesięcznych: 1 x 34.185,00zł oraz 11 x 34.165,00zł) 13. Dla celów wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć jednorazowe uruchomienie kredytu w pełnej kwocie 4.200.000,00 zł w dniu 20 sierpnia 2019 roku. 14. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia na wekslu kontrasygnaty Skarbnika Gminy. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 155).

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2030-12-31
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
     
2030-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku banków państwowych, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów o utworzeniu banku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy na załączonym formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów (np. odpis z KRS czy pełnomocnictwo), 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, przedmiotowe oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa pkt. powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ust. 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena
60,00
Czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Józef Piotrowski
 
Tablica UG Pszczew

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystian Grabowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-01 13:09:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-01 13:22:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-14 11:58:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2033 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony