ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zaproszeni do złożenia ofert na nadzór inwestorski „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zaproszeni do złożenia ofert na nadzór inwestorski „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj”

Szczegóły informacji

Zaproszeni do złożenia ofert na nadzór inwestorski „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zamówienia publiczne do 130 000 PLN

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Pszczew

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2016-11-14 15:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-11-14 15:40:00

Miejsce złożenia oferty: UG Pszczew, sekretariat, pokój nr 9

Ogłoszono dnia: 2016-11-04 przez Krystian Grabowski

Treść:

 
Pszczew, dnia 1 grudnia 2016 roku
Informacja o wyniku postępowania
Niniejszym informuję, iż w postępowaniu na nadzór inwestorski na realizację usługi w ramach zadania „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj” w wymaganym terminie (tj. do dnia 14.11.2016r.) wpłynęło 9 ofert:
L.p.
Nazwa oferenta
Cena oferty brutto
1
Komplet Inwest Sp. z o.o. Sp. K.
Al. 11-go Listopada 91 K
66-400 Gorzów Wlkp
36 654,00 zł
(słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt cztery złote 00/100)
2
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DARO Dariusz Czapla ul. Warskiego 5/9 66-400 Gorzów Wlkp
38 420,00 zł
(słownie: trzydzieści osiem tysięcy czterysta dwadzieścia złotych 00/100)
3
MIZ J. Miadzielec A. Żyłowski s.c. Droszków, ul. Ceglana 34, 66-003 Zabór
39 360,00 zł
(słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100)
4
Wiertconsulting Sp z o.o. ul. Trzebiatowska 29A 60-432 Poznań
23 370,00 zł
(słownie: dwadzieścia trzy tysiące trzysta siedemdziesiąt złotych 00/100)
5
MD – Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie inż. Dariusz Śródecki ul. Półwiejska 5 62-025 Kostrzyn Wlkp.
32 472,00 zł
(słownie: trzydzieści dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt dwa złote 00/100)
6
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak ul. Kobylogórska 16A 66-400 Gorzów Wlkp
17 896,50 zł
(słownie: siedemnaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 50/100)
7
Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe SYSTEM A Antoni Przybylski ul. Gen. W. Andersa 14/4 66-400 Gorzów Wlkp
86 100,00 zł
(słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy sto złotych 00/100)
8
Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp z o.o. ul. Sikorskiego 111/307 66-400 Gorzów Wlkp
23 985,00 zł
 (słownie: dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100)
9
PRO-CON INVEST Marek Krynicki ul. Międzychodzka 5 66-330 Pszczew
34 440,00 zł
(słownie: trzydzieści cztery tysiące czterysta czterdzieści złotych 00/100)
 
            Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak ul. Kobylogórska 16A 66-400 Gorzów Wlkp., która zaoferowała świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego za kwotę brutto: 17 896,50 zł (słownie: siedemnaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt sześć złotych 50/100).
            W przedmiotowym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
1/Tablica UG Pszczew
 
W związku z realizacją operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych", finansowanych ze środków PROW na lata 2014-2020, Gmina Pszczew  zaprasza do udziału w postępowaniu przetargowym (zamówienie poniżej 30 tys. euro) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj”.
 
Pszczew, dn.03.11.2016 r.
Zamawiający:             
Gmina Pszczew
Ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
    Na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego na realizacji zadania „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj",
1.Zamawiający:
Gmina Pszczew ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, e-mail: ug@pszczew.pl, fax. 95 749 23 12
REGON 210966800 NIP 595-00-07-798
2. Opis przedmiotu zamówienia
a/ Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn: „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj" w branżach: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej.
2.1.Inspektor nadzoru realizując zadanie będzie zobowiązany do:
1)  Czynnego uczestnictwa w konsultowaniu dokumentacji projektowej;
2)  Reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu;
4) Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich asortymentów robót;
5) Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym w projektach budowlanych, projektach budowlanych wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
6)    Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
7)    Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
8)   Przygotowania do odbioru częściowego inwestycji oraz uczestnictwa w odbiorze częściowym inwestycji;
9)     Przygotowania do odbioru końcowego oraz uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji.
10) Sprawdzenia i zatwierdzenia dokumentacji powykonawczej, w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej;
11)   Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
12)   Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
13) Bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót. Kontroli zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
14)    Po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż min. 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia pisemnego lub ustnego. Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy;
15)    Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
16)    Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji;
17) Sprawdzenia i akceptacji faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych, w tym sprawdzania każdorazowo protokołów powykonawczych wraz z ocenę ich prawidłowości w stosunku do złożonej oferty Wykonawcy;
18)   Informowania na bieżąco Zamawiającego (w  tym sprawozdań z postępu nadzorowanych przez siebie robót) o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót).
 
2.2. Zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
1. Zakres robót do wykonania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe System A Antoni Przybylski ul. Gen. W. Andersa 14/4 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) w ramach etapu I zadania:
a) wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji umożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
b) wykonania projektów wykonawczych,
2) w ramach etapu II zadania:
a) sprawowania nadzoru autorskiego w odniesieniu do zaprojektowanych robót,
b) wykonania robót budowlanych
c) udział w oddaniu wykonanych obiektów do eksploatacji
d)wykonania dokumentacji powykonawczej 3 egz. w wersji papierowej i
w formie elektronicznej – 3 szt. płyt CD
3) w ramach gwarancji i rękojmi:
a) udziału w przeglądach pogwarancyjnych
b) usuwanie wad i usterek,
3. Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści umowy i PFU, do obowiązków Wykonawcy
w ramach etapu I należy:
1) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja), wykonanego na mapie do celów projektowych, tabeli elementów rozliczeniowych, kosztorysu w formie TER, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – wszystkie dokumenty należy sporządzić w liczbie 4 szt.
2) dla dokumentacji należy uzyskać wszelkie ostateczne decyzje umożliwiające prowadzenie robót budowlanych,
3) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z powszechnie obowiązującym stanem prawnym oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i zatwierdzeń dokumentacji wymaganych obowiązującymi przepisami.
4. Zakres etapu II obejmuje między innymi:
Branża drogowa:
  1. Wykonanie dróg o szerokość jezdni: 5,0m; 5,50m i 6,0m
  2. Wykonanie miejsc postojowych
  3. Wykonanie chodników
  4. wykonanie zjazdów
 
Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa:
  1. wykonanie kanalizacji deszczowej z kolektorem głównym i przykanalikami
 
Branża elektryczna - oświetlenie drogowe:
  1. wykonanie oświetlenia drogowego
  2. ilość punktów świetlnych: 45 szt.
 
Branża teletechniczna:
  1. wykonanie sieci teletechnicznej
 
5. Sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie:
1) kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem, w toku wykonywania robót budowlanych,
2) uzgadnianie oceny i zasadności wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłaszanych w toku wykonywania robót budowlanych,
3) udział w komisjach, naradach technicznych, Radach Budowy, spotkaniach,
4) udzielanie wszelkich wyjaśnień dotyczących wątpliwości powstałych w toku realizacji inwestycji wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej,
5) udział w odbiorze inwestycji i w czynnościach mających na celu doprowadzenie do
osiągnięcia projektowanej zdolności funkcjonalnej obiektu,
6) sprawowanie aktywnego nadzoru, weryfikacja, opiniowanie, dobór oraz koordynacja w zakresie szczegółowych rozwiązań wykonawczych.
6. Poza innymi obowiązkami wynikającymi z treści umowy i PFU, do obowiązków Wykonawcy
w ramach etapu II należy:
1) wykonanie planu BIOZ
2) przedłożenie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego, który podlegać będzie akceptacji przez Zamawiającego,
3) zorganizowanie zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania;
4) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod
względem przeciwpożarowym,
5) oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych (jeżeli będzie taka konieczność) - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji,
7) przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów, sprawdzeń
8) ponoszenie odpowiedzialności za wybudowane obiekty do czasu przekazania do eksploatacji,
9) dostarczenie Zamawiającemu, po zakończeniu robót (nie później niż 5 dni roboczych po zgłoszeniu robót do odbioru ), dokumentacji odbiorowej:
a) oświadczenia kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia
07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290):
- o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,
b) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy i kierowników robót branżowych nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej ( jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy) potwierdzonymi podpisem przez projektantów branżowych,
c) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przez odpowiedni ośrodek geodezyjny o przyjęciu ww. dokumentu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
d) protokołów odbiorów technicznych (oryginały),
e) protokołów prób, badań i sprawdzeń,
f) oryginału dziennika budowy,
7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z: kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, itp. w języku polskim i geodezji powykonawczej w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej w formacie PDF na płycie CD w 2 egz.
 
Wykonawcą projektu budowlanego oraz robót budowlanych jest firma BRUBET  Ryszard Winnicki, ul. Łąkowa 2, 66-300 Międzyrzecz. Niniejszy podmiot zamierza wykonać przedmiotowe zadanie za kwotę brutto : 2 800 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100 zł).
Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, które mogą stanowić pomoc przy kalkulowaniu ceny oferty, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego:
 
3.Warunki udziału w postępowaniu:
a) W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zdolność techniczna i zawodowa - Wykonawca wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.
 
 – inspektora nadzoru w branży drogowej – posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
– inspektora nadzoru w branży elektrycznej – posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
- inspektora nadzoru w branży sanitarnej -  posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót sanitarnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
- inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej - posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót telekomunikacyjnych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane
 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie  imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych.
 
 
4. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się:
  • Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenie wierzycieli przez likwidacje majątku upadłego.
  • Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotu gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstw skarbowego.
  • Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zmawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wybory Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadania co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnionej wątpliwości co do bezstronności tych osób.
 
 
Termin realizacji - Przewiduje się rozpoczęcie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru końcowego i rozliczenia finansowego zadania (przewidywany termin ostatecznego odbioru robót 15.11.2017r.)
Okres związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania  .
 
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert, przypisując im odpowiednio wagę procentową:
 
Cena oferty brutto (łączna wartość zamówienia) - waga 100%
 
Sposób przyznania punktów w kryterium cena:
 
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 100 %
cena oferty ocenianej
 
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
 
Zostały określone w § 4 projektu umowy (załączniki nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
8. Forma oferty i sposób przygotowania oferty:
a. Na ofertę składają się: oferta cenowa (wypełniona na formularzu ofertowym wg wzoru określonego jako załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
b. Wykonawcy sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego.
c. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
d. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
e. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
f. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.
g. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
h. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
i. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: Oferta na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego na realizacji zadania „Przebudowa drogi gminnej (ulice: Jałowcowa, Sosnowa, Plac Zamielno, Modrzewiowa, Świerkowa, Cisowa, Brzegowa, Grobla, działka nr 1310/9) wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1329F oraz budową infrastruktury towarzyszącej (kanalizacja deszczowa, oświetlenie, telekomunikacja) w formule zaprojektuj i wybuduj".
 
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej na adres ug@pszczew.pl
 
9. Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 14.11.2016 r. do godziny 15.30 w sekretariacie Urzędu Gminy w Pszczewie (pokój nr 9), ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, lub przesłać pocztą na wskazany adres (przy czym liczy się data wpływu do Zamawiającego – Zamawiający nie odpowiada za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez operatorów pocztowych), bądź przesłać elektronicznie na adres ug@pszczew.pl.
  1. Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym
11. Oferty złożone po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci oferentowi.
12. Wszelkie zapytania proszę kierować na adres Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, poczta elektroniczną e-mail: ugi@pszczew.pl bądź faksem 95 749 23 12. Zamawiający postara się niezwłocznie odpowiedzieć na zadane pytania do niniejszego postępowania, a stosowne odpowiedzi / modyfikacje zostaną umieszczone na stronie www.bip.pszczew.pl.
13.Informacje dotyczące zawarcia umowy:
O terminie zawarcia umowy Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub pisemnie.
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
Załączniki:
Zał. nr 1 Formularz ofertowy
Zał. nr 2 Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystian Grabowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystian Grabowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-04 13:20:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-04 13:24:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-01 10:38:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3688 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony