ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. gospodarki komunalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-04-11

Ogłoszono dnia: 2016-04-11 przez Jan Łukaszyk

Termin składania dokumentów: 2016-04-20 10:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2016

Zlecający: Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-04-20 10:00:00

VII. Informacje dodatkowe:

Pszczew 11.04.2016 r.
 
Ogłoszenie Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie
o naborze na stanowisko – referenta ds. gospodarki komunalnej
 
1. Nazwa i adres jednostki :
Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie, ul. Kasztanowa 14,
66-330 Pszczew, tel. 95 7491088
2. Określenie stanowiska urzędniczego :
Referent ds. gospodarki komunalnej
Wymiar czasu pracy : etat
Rodzaj umowy : umowa o pracę.
3. Wymagania niezbędne stawiane osobie przystępującej do naboru:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
  przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne,
- minimum 3 letni staż pracy.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy :
- biegła znajomość obsługi komputera,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- znajomość przepisów z dziedziny prawa budowlanego,
- znajomość Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o
   zmianie Kodeksu cywilnego, KPA,
- rzetelność, odpowiedzialność, wnikliwość,
- komunikatywność i kreatywność
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) prowadzenie spraw związanych z zasobem mieszkaniowym administrowanym przez ZUK:
- opracowywanie planu remontów budynków mieszkalnych,
- dokonywanie okresowego przeglądu stanu technicznego administrowanych budynków,
- dokonywanie odbioru robót budowlanych,
- weryfikacja kosztorysów powykonawczych zlecanych robót budowlanych,
- sporządzanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych,
- obsługa programu komputerowego ADA CZYNSZE : tworzenie naliczeń, zestawień,
   przygotowywanie druków opłat za czynsz, dostawy wody, kanalizację.
 
2) prowadzenie działań windykacyjnych w odniesieniu do dłużników ZUK z tytułu
    należności za czynsz mieszkaniowy, dostawy wody, kanalizację itp.
 
3) prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń przy prowadzeniu
    robót budowlanych:
- sporządzanie  dokumentacji przy robotach nie wymagających pozwolenia na budowę,
- współpraca ze Starostwem Powiatowym w Międzyrzeczu w zakresie wydawania pozwoleń
   na budowę i nadzoru budowlanego,
- przygotowywanie materiałów do rozliczenia robót budowlanych,
- opracowywanie planów rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy.
 
6. Wymagane dokumenty :
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów – świadectw potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń – dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw
  publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  
   lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb
  procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  (Dz.U. 2014 poz. 1182).
 
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów :
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie : do 20 kwietnia 2016 r.
    do godz. 10:00
osobiście w siedzibie zakładu lub pocztą na adres :
    Zakład Usług Komunalnych w Pszczewie, ul. Kasztanowa 14,
    w zamkniętych kopertach z dopiskiem :
„Nabór na stanowisko referenta ds. gospodarki komunalnej”
2) Decyduje data i godzina wpływu dokumentów do Zakładu.
     Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę
    składającą dokumenty.
 
4) Konkurs zostanie przeprowadzony dwuetapowo :
Etap I - Spełnienie warunków formalnych;
Etap II - Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
O dokładnym terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
 
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej pod adresami: www.bip.pszczew.pl, www.bip.wrota.lubuskie.pl/zukpszczew/ oraz na tablicy ogłoszeń Zakładu Usług Komunalnych ul. Kasztanowa 14 w Pszczewie
 
 
                                                                                              / - /  Jan  Łukaszyk
                                                                       Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Pszczewie
« powrót do poprzedniej strony