ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. świadczenia wychowawczego w Urzędzie Gminy Pszczew

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2016-02-16

Ogłoszono dnia: 2016-02-16 przez Maria Wojtucka

Termin składania dokumentów: 2016-02-26 13:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2016

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
  6. wykształcenie średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie pracy na stanowisku i minimum 3-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
  7. doświadczenie zawodowe w administracji.
b. Wymagania dodatkowe:
1/ biegła znajomość obsługi komputera,
2/ znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
3/ rzetelność, odpowiedzialność osobista, wnikliwość.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia prawa i wypłacania świadczenia wychowawczego,  a w szczególności:
1/ przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego,
2/ weryfikacja informacji podanych we wniosku,
3/ przygotowywanie indywidualnych decyzji w sprawach świadczenia wychowawczego,
2/ sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczenia wychowawczego,
3/ sporządzanie  sprawozdań rzeczowo- finansowych w zakresie świadczenia wychowawczego.
2 Planowanie i realizacja budżetu w zakresie spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
3. Wykonywanie innych zadań i poleceń lub upoważnień Wójta lub Skarbnika.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
  5. kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej, bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014r.  poz.1182 z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-02-26 13:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 26 lutego 2016 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – świadczenie wychowawcze” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – świadczenie wychowawcze”. 
Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariat (I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.
« powrót do poprzedniej strony