ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: pełen, 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat urbanistyki, inwestycji, ochrony środowiska i promocji gminy

Data udostępnienia: 2018-08-24

Ogłoszono dnia: 2018-08-24 przez Anna Szyngiel

Termin składania dokumentów: 2018-09-04 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2018

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie  wyższe magisterskie,
7/ co najmniej 4 – letni staż pracy,
8/ preferowani będą kandydaci posiadający wykształcenie lub doświadczenie w pozyskiwaniu środków unijnych.
b. Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie zawodowe w zakresie obejmującym problematykę działania  Referatu,
2/ doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim,
3/ znajomość zagadnień wynikających z przepisów: prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego, administracji publicznej, samorządu terytorialnego,
4/ znajomość j. niemieckiego lub angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym,
5/ umiejętność zarządzania, zdolności organizacyjne, kreatywność, komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań:
 
1. Do obowiązków kierownika referatu należy w szczególności:
            1/organizowanie pracy w kierowanym referacie, w tym wyznaczanie zadań podległym   pracownikom i rozliczanie ich z tych zadań,
            2/ dbanie o dyscyplinę i porządek pracy w referacie, w tym opiniowanie wniosków urlopowych podległym pracownikom,
      3/  dbanie o terminową i rzetelną realizację zadań referatu przez podległych
pracowników,
            4/ nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji obiegu dokumentów,
      5/ sprawowanie nadzoru nad prawidłowym tworzeniem, gromadzeniem,
przechowywaniem i przekazywaniem dokumentacji referatu do archiwum zakładowego,
            6/ zapewnienie przygotowania projektów uchwał, sprawozdań, analiz, materiałów i bieżących informacji z zakresu  działalności referatu oraz dbałość o sprawną wymianę informacji pomiędzy referatami lub stanowiskami pracy w Urzędzie,
            7/ zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem  prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach należących do właściwości referatu  i wydawanie  decyzji z upoważnienia Wójta,
            8/ sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady gminy oraz zarządzeń Wójta w zakresie działania referatu,
            9/ racjonalna gospodarka środkami finansowymi, bieżąca kontrola wydatkowania środków będących w dyspozycji referatu,
            10/ dbałość o rozwój kompetencji podległych pracowników, w szczególności poprzez instruktarz własny i korzystanie ze szkoleń zewnętrznych,
            11/  zapewnienie przestrzegania przez pracowników referatu tajemnic ustawowo chronionych.
2. Prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania środków pomocowych, a w szczególności:
1/ wyszukiwanie i upowszechnianie informacji o możliwościach aplikowania
dofinansowania zewnętrznego,
              2/ prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej,
              3/ przygotowywanie wniosków aplikacyjnych oraz realizacja projektów poprzez   
 monitorowanie, prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie,
              4/ prowadzenie ewidencji projektów gminnych współfinansowanych ze środków UE,
              5/ informowanie gminnych jednostek organizacyjnych o możliwościach pozyskania 
 środków na zadania realizowane w ramach ich działalności,
              6/ uczestnictwo w szkoleniach, naradach w zakresie pozyskiwania funduszy
 zewnętrznych,
              7/ współpraca z innymi samorządami i partnerami, w tym organizacjami
 pozarządowymi na rzecz pozyskiwania środków pozabudżetowych,
              8/ współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w opracowywaniu
 wniosków dotyczących środków z funduszy UE i innych źródeł finansowania.
3. Promocja Gminy , w szczególności poprzez:
1/ gromadzenie informacji i danych o Gminie,
            2/ przygotowywanie materiałów promocyjnych do folderów, informatorów, katalogów         na wystawy, ekspozycje i targi,
3/ przygotowywanie ofert dla inwestorów,
4/ współpracę ze stowarzyszeniami oraz organizacjami turystycznymi w zakresie promowania turystyki w Gminie,
5/ organizowanie konkursów promujących Gminę,
6/  podejmowanie działań na rzecz rozwoju turystyki na terenie Gminy,
7/ współpracę z mediami.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji

V. Wymagane dokumenty:

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
 
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
 
Do pobrania w zącznikach  - oświadczenie oraz kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-09-04 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 4 września 2018 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro) , w zamkniętej i opisanej kopercie: „Nabór – kierownik referatu” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – kierownik referatu”.
 
            Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (I piętro)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony