ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLAkt prawny: II.6.2018Drukuj informacjęAkt prawny: II.6.2018

Szczegóły informacji

II.6.2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: Sesja II

Kadencja: 2014-2018

Data wejścia w życie: 2018-11-29

Data podjęcia/podpisania: 2018-11-29

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Na podstawie:

Na podstawie art.18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 994 ze zm. poz. 1000, poz. 1349, poz. 1432) oraz § 90a ust.1 Statutu Gminy Pszczew Uchwała Rady Gminy Pszczew Nr VII/40/07 z dnia 31 maja 2007 roku. (Dz. Urz. Województwa Lubuskiego z 2007r. Nr 65 poz. 958 z dnia 27.06.2007r.  ze.zm. Uchwała Nr XXII/124/08 z dnia 18 grudnia 2008r. (Dz. Urz. Województwa Lubuskiego z 2009r. Nr 4 poz. 118 ); Uchwała Nr XLIX.314.2018 Rady Gminy Pszczew z dnia 27 września 2018r. (Dz. Urz. Województwa Lubuskiego z 2018r. poz. 2277 z dnia 09.10.2018. )  uchwala się, co następuje:

Treść:

§ 1. Powołuje się do składu Komisji Skarg, Wniosków i Postulatów następujących radnych:
  1. Leon Wajman
  2. Krzysztof Kaczmarek
  3. Ryszard Wołyński
  4. Kalina Gojtka
  5. Katarzyna Mizera
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
Przewodniczący Rady Gminy
      Romuald TANKIELUN

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony