ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowiska pracy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 22:25:44 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Wójt Gminy Pszczew                                Józef Piotrowski
Z-ca Wójta Gminy Pszczew                     Krystian Grabowski

 
Urząd Gminy Pszczew
ul. Rynek 13
66-330 Pszczew
tel. (95) 749 23 10
fax (95) 749 23 12
e-mail:
 
 
Urząd  czynny jest w następujących godzinach:
Poniedziałek                           7.30 – 17.30
Wtorek                                   7.30 – 15.30
Środa                                     7.30 – 15.30
Czwartek                               7.30 – 15.30
Piątek                                     7.30 – 13.30
Wójt Gminy Pszczew przyjmuje interesantów w sprawach skarg
i wniosków w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00 w pokoju nr 11 (I piętro) tel. 95 7492310
 
ORGANIZACJA URZĘDU GMINY PSZCZEW
POZIOM 0
Sala narad
PARTER
Referat Finansowy
Nr pokoju
Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych - Agnieszka Bajorek - podatki
 
(0- 95) 749 23 14
1
Podinspektor  ds. księgowości podatkowej - Ewa Napierała – windykacja, opłata miejscowa, akcyza
 
Inspektor  ds. budżetu i kontroli wewnętrznej - Anna Chojnacka – dodatki mieszkaniowe, profilaktyka
 
SKARBNIK GMINY Halina Jokiel
(0- 95) 749 23 13
2
Podinspektor  ds. księgowości przedszkola i płac - Lucyna Romanów
 (0-95) 749 23 23
3
Inspektor ds. księgowości urzędu gminy - Aldona Czapczyk – Opala
KASA - Podinspektor ds. pomocy stypendialnej - Aleksandra Nazwalska
4
Podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - Ewa Maciejczak
(0-95) 749 23 15
8a
Podinspektor ds. świadczenia wychowawczego – Monika Mrozek – 500+
Pozostałe stanowiska
Podinspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami - Sylwia Batura w zastępstwie Irena Fryza
(0-95) 749 23 16
5
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy  -Inspektor ds. rolnictwa, kultury, sportu i turystyki - Karol Grobelny
Inspektor ds. wojskowych i obronnych - Mieczysław Żaguń
ARCHIWUM ZAKŁADOWE
-
(0-95) 749 23 21
6, 7
URZĄD STANU CYWILNEGO, MELDUNKI
KIEROWNIK – Marek Minge, Zastępca – Monika Załucka
(0-95) 749 23 20
8
PIĘTRO 1
SEKRETARIAT
Obsługa organów gminy
Działalność gospodarcza
Monika Załucka w zastępstwie Katarzyna Fortuniak
Maria Wojtucka
(0-95) 749 23 10
Fax (095) 749 23 12
(0-95) 749 23 19
9
SEKRETARZ GMINY
Anna Szyngiel
(0-95) 749 23 11
10
WÓJT GMINY
Józef Piotrowski
(0-95) 749 23 10
11
ZASTĘPCA WÓJTA
Krystian Grabowski
(0-95) 749 23 45
 
       
PIĘTRO 2
Referat Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy
Kierownik Referatu Urbanistyki, Inwestycji, Ochrony Środowiska i Promocji Gminy – Krystian Grabowski
 
(0-95) 749 23 45
 
 
 
 
(0-95) 749 23 18
15
 
 
 
 
14
Inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej  oraz zamówień publicznych - Janusz Leśny
Podinspektor  ds. gospodarki odpadami - Emilia Stachowiak
w zastępstwie Alicja Dratwia
(0-95) 749 23 17
15
Podinspektor ds. ochrony środowiska - Anna Krajewska
 

Akapit nr - brak tytułu

« powrót do poprzedniej strony