ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:30:45 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

UDOSTEPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o udostepnienie informacji publicznej  ( wzór wniosku stanowi załącznik do niniejszej karty) wniosek do pobrania
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Złożenie dokumentów:
       Urząd Gminy w Pszczewie,
       ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew,
       Sekretariat p.  nr. 1, parter - codziennie w godzinach pracy urzędu
       pod nr fax : (95) 749-23-12        
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem tel.  95 749 23 10  lub  e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż
w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli informacja publiczna nie może zostać udostępniona w powyższym terminie Urząd powiadamia w tym terminie wnioskodawcę o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłużej jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. 
Informacja, która może być niezwłocznie udostępniona jest udostępniana w formie ustnej  lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
OPŁATY
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny.
Jeżeli w wyniku udostepnienia informacji publicznej na wniosek Urząd będzie zmuszony ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostepnienia lub koniecznością przekształcenia informacji na inną formę wskazaną we wniosku,  Urząd może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającą tym kosztom.
O wysokości opłaty Urząd powiadamia wnioskodawcę.
TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji o odmowie udostepnienia informacji publicznej lub o umorzeniu postępowania przysługuje odwołanie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Wójta Gminy.
DODATKOWE INFORMACJE
Każda informacja o sprawach publicznych stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy  i podlega udostepnieniu na zasadach  i w trybie określonych w ustawie.
Udostepnienie informacji publicznej następuje w drodze ogłoszenia  w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej jest udostępniana na wniosek.
Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do:
- uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego,
- wglądu do dokumentów urzędowych,
- dostępu do posiedzeń kolegialnych organów władzy publicznej pochodzących z powszechnych wyborów.

Godziny pracy Urzędu Gminy w Pszczewie:
Poniedziałki od godz. 800 do godz. 1600
Wtorek – Piątek od godz. 730 do godz. 1530
Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pszczew:  www.bip.pszczew.pl/
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz.1071 ze zm.)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony