ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

UZYSKANIE DECYZJI PODZIAŁOWEJ

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:23:55 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

UZYSKANIE DECYZJI PODZIAŁOWEJ

WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o uzyskanie decyzji podziałowej – wzor wniosku
Druk wniosku do pobrania
- w sekretariacie Urzędu (parter)
- na stronie internetowej www.bip.pszczew.pl
Do wniosku należy załączyć:
dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z księgi wieczystej lub akt notarialny),
oryginał aktualnego wypisu i wyrysu z katastru nieruchomości  (ewidencji gruntów i budynków),
kopię decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązującej w dniu złożenia wniosku (gdy nie ma planu miejscowego),
co najmniej dwa egzemplarze wstępnego projektu podziału nieruchomości ( z wyjątkiem podziałów, o których mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami)
protokół z przyjęcia granic nieruchomości,
wykaz zmian gruntowych,
wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej,
mapę z projektem podziału
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew
Złożenie dokumentów:
Parter, setretariat
Odbiór dokumentów:
Parter, pokój nr 6
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 95 7492316 lub e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy odbywa się dwuetapowo:
I etap – uzyskanie postanowienia (nie dotyczy podziałów o których mowa w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami) – do 30 dni,
II etap – uzyskanie decyzji – termin załatwienia sprawy zasadniczo do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku. W przypadkach skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Pobierz i wypełnij odpowiedni wniosek.
2.Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
3.Złóż wniosek w Sekretariacie (osobiście lub prześlij pocztą).
4.Wydanie postanowienia.
5.Wydanie decyzji.
6.Postanowienie i decyzja mogą być odebrane osobiście lub doręczone za pośrednictwem poczty – wówczas na wniosku należy zaznaczyć formę odbioru dokumentów.

OPŁATY
BRAK
TRYB ODWOŁAWCZY
I etap – zażalenie na postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Bolesława Chrobrego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski) za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
II etap – odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Bolesława Chrobrego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski) za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela podinspektor Sylwia Batura,  Tel. 95 7492316, e-mail:
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. Z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z poźn. zm.)
Rozporzadzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Z 2004 r. Nr 268, poz. 663)
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony