ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uzyskanie stypendium naukowo-motywacyjnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 03:57:25 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Uzyskanie stypendium naukowo - motywacyjnego

WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o przyznanie stypendium naukowo-motywacyjnego do pobrania w Urzędzie, parter pok. n r4 i na stronie internetowej NOWY BIP LINK
Do wniosku należy załączyć:
Poświadczenie o stałym zameldowaniu na terenie Gminy Pszczew ucznia/studenta
W przypadku uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych-  kopię świadectwa szkolnego   za dany rok szkolny potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie ze szkoły o uzyskanej średniej ocen w poprzednim roku szkolnym i ocenie z zachowania.
W przypadku studentów- kopię indeksu za dany rok akademicki potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie z uczelni o uzyskanej średniej ocen w poprzednim roku akademickim wraz z potwierdzeniem uzyskania ocen wyłącznie pozytywnych na koniec każdego semestru poprzedniego roku akademickiego.
Do wniosku uczeń/student załącza informację potwierdzającą dodatkowe osiągnięcia.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13
Złożenie dokumentów: parter  pokój nr 4 lub przesłanie pocztą na adres Urzędu                                                                                                                                                                                         
Odbiór dokumentów:  Osobiście- w sekretariacie Urzędu pokój nr 1 lub decyzja zostanie wysłana listem poleconym

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
do 30 dni po upływie terminu składania wniosków na stypendium, a w sprawach skomplikowanych do 60 dni.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna

OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej

TRYB ODWOŁAWCZY
Decyzja ostateczna

DODATKOWE INFORMACJE
Uczeń bądź student o przyznanie stypendium może ubiegać się nie wcześniej niż po ukończeniu pierwszego roku nauki w szkole/studiów.
Wnioski o przyznanie stypendium składa się w terminie do 15 września każdego roku - w odniesieniu do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, do 15 października każdego roku- w odniesieniu do studentów studiów dziennych.
Warunkiem przyznania stypendium dla uczniów gimnazjum jest:
-uzyskanie w poprzednim roku szkolnym średniej ocen nie niższej niż 4,90 i co najmniej bardzo dobrej oceny z zachowania ucznia. W przypadku szkół, które nie wystawiają ocen z zachowania pozytywną opinię z zachowania ucznia
-po spełnieniu w/w kryterium, o pierwszeństwie przyznania stypendium decydują dodatkowe osiągnięcia    w olimpiadach i konkursach.
Warunkiem przyznania stypendium dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych kończących się maturą jest:
-uzyskanie w poprzednim roku szkolnym średniej ocen nie niższej niż 4,50 i co najmniej bardzo dobrej oceny  z zachowania ucznia. W przypadku szkół, które nie wystawiają ocen z zachowania pozytywną opinię z zachowania ucznia
-po spełnieniu w/w kryterium, o pierwszeństwie przyznania stypendium decydują dodatkowe osiągnięcia w olimpiadach i konkursach.
Warunkiem przyznania stypendium dla studentów studiów dziennych jest:
-uzyskanie w poprzednim roku akademickim średniej ocen nie niższej niż 4,25 oraz na koniec każdego semestru ocen wyłącznie pozytywnych..
-przy spełnieniu w/w kryterium, o pierwszeństwie przyznania stypendium decydują udokumentowane informacje uczestnictwa studenta w kołach naukowych, konferencjach  , stowarzyszeniach itp.
Dodatkowych informacji udziela referent ds. pomocy stypendialnej Aleksandra Nazwalska  pod nr tel.  95 749 23 15.

PODSTAWA PRAWNA
Uchwała Nr XV/85/08/ Rady Gminy Pszczew z dnia 24 kwietnia 2008r. w sprawie zasad udzielania stypendiów dla uczniów gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych kończących się maturą i studentów studiów dziennych (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego Nr 45 poz.855 z dnia 08.05.2008r.) - do pobrania.
« powrót do poprzedniej strony