ˆ

Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Pszczew

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Gmina Pszczew zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Pszczew w 2017”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-11-13 11:26:26 przez Anna Krajewska

Akapit nr - brak tytułu

Gmina Pszczew zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Pszczew w 2017”. Projekt jest kontynuacją wieloletniego programu usuwania wyrobów azbestowych z terenu gminy. Realizacja projektu była możliwa dzięki uzyskana dofinansowania ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (NFOŚiGW) oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze (WFOŚiGW). W wyniku realizacji zadania usunięto wyroby zawierające azbest w postaci płyt azbestowo – ceramicznych na terenie posesji Gminy Pszczew. Łącznie przekazano do unieszkodliwiania na składowisko odpadów niebezpiecznych 43,07 Mg wyrobu (odpadów) zawierających azbest. Całkowity koszt wykonania zadania wyniósł 17.428,10 zł.      
« powrót do poprzedniej strony