ˆ

DZIAŁALNOŚĆ KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

UZYSKANIE DECYZJI ROZGRANICZENIOWEJ

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:23:55 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

UZYSKANIE DECYZJI ROZGRANICZENIOWEJ 

WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o uzyskanie decyzji rozgraniczeniowej – wzor wniosku
Druk wniosku do pobrania
- w sekretariacie Urzędu ( I piętro)
- na stronie internetowej www.bip.pszczew.pl
Do wniosku należy załączyć:
dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (aktualny odpis z księgi wieczystej lub akt notarialny),
wypis i wyrys z katastru nieruchomosci
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, Pszczew
Złożenie dokumentów:
Parter, sekretariat
Odbiór dokumentów:
Parter, pokój nr 6
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 95 7492316 lub e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy odbywa się dwuetapowo:
I etap – uzyskanie postanowienia  – do 30 dni,
II etap – uzyskanie decyzji – termin załatwienia sprawy zasadniczo do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku. W przypadkach skomplikowanych do 60 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Pobierz i wypełnij odpowiedni wniosek.
2.Do wniosku dołącz wymagane załączniki.
3.Złóż wniosek w Sekretariacie (osobiście lub prześlij pocztą).
4.Wydanie postanowienia.
5.Wydanie decyzji.
6.Postanowienie i decyzja mogą być odebrane osobiście lub doręczone za pośrednictwem poczty – wówczas na wniosku należy zaznaczyć formę odbioru dokumentów.

OPŁATY
BRAK
TRYB ODWOŁAWCZY
I etap – zażalenie na postanowienie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Bolesława Chrobrego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski) za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania.
II etap – odwołanie od decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wielkopolskim (ul. Bolesława Chrobrego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski) za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela podinspektor Sylwia Batura,  Tel. 95 7492316, e-mail:
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. Z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm)
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. Z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z poźn. zm.)
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojtucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojtucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-20 04:19:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-20 04:23:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-09 12:10:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1311 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony