ˆ

DZIAŁALNOŚĆ KOMUNALNA I OCHRONA ŚRODOWISKA

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA LOKALIZACJĘ ZJAZDU Z DROGI PUBLICZNEJ

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:23:55 przez Zasilenie Danymi

Akapit nr 1 - brak tytułu

UZYSKANIE  ZEZWOLENIA  NA  LOKALIZACJĘ  ZJAZDU  Z  DROGI  PUBLICZNEJ

WYMAGANE DOKUMENTY
•Wniosek o uzyskanie zezwolenia na lokalizację zjazdu z drogi publicznej
Druk wniosku do pobrania
Na stronie internetowej
Do wniosku należy załączyć:
•Kserokopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości wraz z oryginałem do wglądu,
•Oryginał mapy zasadniczej (sytuacyjno – wysokościowej) dla danego terenu zawierającej informacje o sposobie zagospodarowania działek sąsiednich.
•Kopię projektu zagospodarowania działki w skali 1:500 lub 1:1000 wraz z określeniem sposobu włączenia przedmiotowej inwestycji do drogi,
•Oryginał lub kserokopię decyzji o warunkach zabudowy ( o ile jest wymagana)
•Upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora wraz z opłatą skarbową za pełnomocnictwo- jeśli sprawa załatwiana jest przez pełnomocnika

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew
Złożenie dokumentów:
- I piętro sekretariat – Tel.(095) 7592310, 7492311
- godziny obsługi klientów: poniedziałek: 7.30 – 17.30 , wtorek – czwartek od godz. 7.30 do godz. 15.30
piątek 7.30 – 13.30
Odbiór dokumentów:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem  (95) 7492321 lub e-mail:

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zasadniczo do 14 dni od złożenia kompletnego wniosku w przypadkach skomplikowanych do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
1.Pobierz i wypełnij odpowiedni wniosek
2.Dołącz do wniosku wymagane załączniki
3.Złóż wniosek w sekretariacie Urzędu
4.Poczekaj na załatwienie sprawy
5.Decyzja może być odebrana osobiście lub doręczona za pośrednictwem poczty wówczas na wniosku należy zaznaczyć  formę odbioru dokumentu.

OPŁATY
- 82 zł – za wydanie zezwolenia ( zwolnione są opłaty związane z budownictwem mieszkaniowym)
- 17 zł – za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
Opłatę skarbową można zapłacić:
- w kasie Urzędu (parter) w godzinach obsługi klientów,
- lub przelewem na rachunek bankowy:
Gmina  Pszczew
Nr
Tytułem decyzja- zjazd z działki ……. W  miejscowości ………………………

TRYB  ODWOŁAWCZY
•Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. W terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew.
                                                   
DODATKOWE INFORMACJE
•Dodatkowych informacji udziela  Pan Karol Grobelny  Tel. (95)7492321 e-mail:
•O uzyskanie zezwolenia na lokalizację zjazdu z drogi publicznej może wnioskować  właściciel lub współwłaściciel nieruchomości.
•Decyzja  na lokalizację zjazdu nie jest jednoznaczna z zezwoleniem na wykonanie zjazdu. Przed przystąpieniem do robót w pasie drogowym należy uzyskać w tutejszym urzędzie decyzję na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r o drogach publicznych ( z późniejszymi zmianami)

PODSTAWA PRAWNA
•Art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U z 2007 r Nr 19, poz.115 ze zm.),
•Rozporządzenie Rady Ministrów z 1.06.2004 r.w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz.U z 2004 r Nr 140, poz.1481),
•Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430)
•Art. Nr 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U z 2000 r Nr 98, poz. 1071)
•Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej ( tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 225, poz.1635 ze zmianami)
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Wojtucka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Wojtucka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-20 04:14:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-20 04:23:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-03-09 12:01:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony